Printfriendly

Jajka faszerowane rzodkiewką i szczypiorkiem


Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, w związku z czym postanowiłam przygotować kilka przepisów, które będzie można wykorzystać na tę okazję. W pierwszej kolejności proponuję jajka, wszechobecne w tym okresie, ale warte wypróbowania także na inne okazje i imprezy. Tym razem przygotowałam jajka faszerowane rzodkiewką i szczypiorkiem. Proste i szybkie w przygotowaniu jajka faszerowane są bardzo efektowne i z pewnością świetnie będą się prezentowały na świątecznym stole. Do tej pory na blogu pojawiły się jajka faszerowane suszonymi pomidorami i jajka faszerowane pieczarkami w skorupkach, które również polecam Waszej uwadze!

potrawy wielkanocne, jajka wielkanocne


Składniki

  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • 4-5 rzodkiewek
  • pół małego pęczka szczypiorku
  • łyżka majonezu
  • sól, pieprz

potrawy wielkanocne, jajka faszerowane

Przygotowanie

Ugotowane na twardo jajka obrać i przekroić wzdłuż na pół. Delikatnie wyjąć żółtka i przełożyć je do miseczki, ugnieść widelcem, dodać majonez, sól i pieprz i dokładnie wymieszać. 
Drobno posiekany szczypiorek i rzodkiewki starte na tarce o grubych oczkach dodać do żółtek. Dokładnie wymieszać i doprawić do smaku. 
Farsz delikatnie nakładać do białek, przybrać plasterkami rzodkiewek i pozostałym szczypiorkiem.
Układać na ozdobnym talerzu przybranym np. liśćmi sałaty. 

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Super przepis na jajka faszerowane. Lekkie, wiosenne. Świetnie się zaprezentują na świątecznym stole i nie tylko, jak piszesz. Ja miałam inny pomysł na to trzy po trzy, może uda mi się zrobić w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mnie te jajka bardzo smakowały i faktycznie, są bardzo wiosenne ;) Ciekawa jestem Twojego pomysłu na ten zestaw - czekam z niecierpliwością!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger