Printfriendly

Jedzonko do pracy #2

Dziś chciałabym pokazać Wam kolejną porcję śniadaniowo - lunchową przygotowaną do zabrania do pracy. Tym razem nieco bardziej treściwa, a jednocześnie lekka i niesamowicie smaczna. Musze przyznać, że takie lekkie i niepozorne jedzenie, lepiej zaspokaja głód i wystarcza na dłużej, niż porcja frytek, po której robię się głodna już po godzinie! 

Śniadanie:
Omlet chiński (3 jajka roztrzepane z 1 łyżką sosu sojowego) i sałatka rozmaitości (sałata, ogórek, pomidor, rzodkiewka, dymka).

Lunch:
Makaron z brokułem - makaron i brokuła ugotować al dente, na patelni przesmażyć drobno posiekaną cebulę z czosnkiem przeciśniętym przez praskę, dodać 150g serka Philadelphia, podlać mlekiem dla uzyskania w miarę rzadkiego sosu, dodać makaron i podzielonego na małe różyczki brokuła, doprawić do smaku solą i pieprzem, ostra papryka oraz mielonymi migdałami (1 czubata łyżka). 

Jedzonko do pracy

Smacznego

5 komentarzy:

  1. Taki lunch to ja rozumiem! Ja dzisiaj nic ze soba nie zabralam, ale zwykle tez pakuje lunch do pracy. Nie dosc, ze oszczedzam pieniadze, to jeszcze wiem, co jem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że i Ty zaczęłaś przygotowywać sobie jedzonko na wynos. Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddam duszę za takie jedzonko do pracy! No może przesadziłam ale oddam wiele za taki zestaw. Pyszności!! Nominowałam Cię do LBA, w wolnej chwili zapraszam do zabawy.
    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger